vineri, 15 aprilie 2011

Media și publicitate. Cazul Roşia Montană

Deși scrisoarea deschisă a fost trimisă ieri, nu a fost publicată de nimeni în ciuda gravității subiectului, semn că libertatea presei mainstream e grav avariată:
Rosia Montana, 14.04.2011
Catre Gazeta Sporturilor,
In atentia domnului Catalin Tolontan,
Domnule Catalin Tolontan, va trimitem aceasta scrisoare ca urmare a
faptului ca am observat ca editia online a “Gazetei Sporturilor” (gsp.ro)
gazduieste publicitatea companiei Rosia Montana Gold Corporation (RMGC).
Cunoastem regulile normale de functionare ale unei institutii media,
conform carora activitatea echipei editoriale este despartita de
activitatea Departamentului de Vanzari. Consideram insa ca promovarea
reclamei controversatului proiect minier de la Rosia Montana (cu toate
specificatiile legate de faptul ca e vorba de publicitate) va poate aduce
importante deservicii de imagine. Mentionam faptul ca, in urma cu un an,
ati refuzat un parteneriat media cu “FanFest”, invocand faptul ca este
vorba de o controversa cu care nu doriti sa va asociati. Sa intelegem ca
aceasta controversa a disparut in momentul in care e vorba de bani?
Cu toate acestea, nu va solicitam renuntarea la contractul publicitar, ci
realizarea unei anchete jurnalistice proprii, in urma careia, atat
d-voastra, cat si (mai ales) cititorii d-voastra sa isi poata forma o
opinie corecta asupra situatiei de la Rosia Montana (nu doar din reclamele
RMGC pe care le difuzati).
Continuarea pe situl gas.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu